DOSTAWA

Ile kosztuje dostawa?

 

Zamówienia na terenie Polski dostarczamy do Państwa kurierem w opcji przedpłaty kartą płatniczą lub za pobraniem. W obydwu przypadkach koszt dostawy wynosi 15 zł. Czas realizacji w przypadku towaru znajdującego się w magazynie wynosi 2-3 dni robocze. W przypadku towaru, który sprowadzany jest od producenta, termin dostawy może wynieść do 2 tygodni. 

 

Pozostałe kraje podzielone są w trzy strefy taryfowe:

- EURO 1 - koszt dostawy 35 zł, czas dostawy 3-4 dni robocze: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania Holandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Węgry;

- EURO 2 - koszt dostawy 45 zł, czas dostawy 4-6 dni robocze: Estonia, Francja,. Hiszpania, Portugalia, Rumunia, San Marino, Szwecja, Włochy, Łotwa;

- Pozostałe kraje - koszt i czas dostawy do indywidualnego potwierdzenia.

WAŻNE: Dostawy do Wielkiej Brytanii są obecnie zawieszone do wyklarowania formalności związanych z procesami odpraw celnych dla towarów importowanych z EU.

W jakich godzinach dostarczacie paczki?

 

Kurierzy GLS dostarczają paczki w dni robocze, zazwyczaj w godzinach 9:00-18:00. Wszystko zależy od miejsca, gdzie kurier ma doręczyć paczkę. Jeżeli masz możliwość, jako adres dostawy podaj np. firmę gdzie pracujesz. W przypadku Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i numer telefonu do siebie. Wystarczy, że do niego zadzwonisz i umówisz się na dogodny dzień dostawy.

 

Czy kurier GLS zadzwoni do mnie przed dostawą?

 

Kurierzy widząc prywatny adres dostawy, zazwyczaj dzownią do odbiorcy i chcą umówić się na dogodny moment doręczenia paczki. Nie możemy tego jednak zagwarantować - kurier GLS nie ma obowiązku zadzwonić.

Jak szybko wysyłacie zamówienia?

Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do Klienta składa się czas sprowadzenia towaru, jeśli nie znajduje się on na magazynie oraz czas, jaki jest potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Klienta adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

  • termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru (jeśli towar nie znajduje się w magazynie Sklepu) + czas dostawy

  • w dniu wysyłki zamówienia Konsument jest informowany o wysłaniu przesyłki w wiadomości e-mail.